ImageChef Custom Images http://i.imgur.com/OUTeg.png :)

Thursday, 7 July 2011

Kem Prostar (2011) dusun resort KN

Kenangan Demi Kenangan
yang nie membuatkan aku boleh sakit jantung ... huh takut gilerrr sampai panggil mak ayah .... kwan2 semua aku x ingt ... mcm lupa ingtan .... tpi lepas turun pda 2 rasa macam nak nek skali lagi oo ... hehehe .... klu tidak aku x nek dah nie .. disbbkan kak rosulliyana n kak fazliyana pujuk .. last minite nek jgk ... huhuhu... thanxx kpda kwan2 n spe yg pujuk suha soh nek ....

 nek abceling pon best ... best pada flying fox ..aku buat dgn kurang keyakinan & tdk bersungguh-sungguh sbb aku x mampu ,,, terlalu takut ... tpi bila sampai dekat lekuk cikit 2 ,... aku mula yakin yang aku boleh buat ..klu tdk aku x mau naik .. tetapi dipujuk jgk yg nie pon .. haha .. besa arr manja ckit ... huh (pasan).. aku buat berani at last2 aku boleh jugak ... berjaya jgk aku buat abceiling nie ... aku wanita ke 3 nek abceiling. ce3 .. ketiga tu ... ke 3 pon jgn bt men .. tkot gila ....tyme nak turunkan badan

tyme ney cikgu tgh bagi penerangan aku dan lagi dok tangkap gambaq .. klu tdk ada lagi disbbkan budak 2 ... aku x bleh tangkap gambq .. kna coverr .. sbb mata dia tajam sgt ... nak dikatakan .. macam nak mkn org pon ada .. ishhhh .. seram aku .. dah la dalam hutan ...





tyme nie aku baru lepas jungle tracking ... yang bestnya time jungle tracking msa lawan jeritt .. 
huhuhu ... tpi kena hatie2 jugak arr nak menjerit .... slepas keluar dari jungle ka ... tangkap gambaq sakan ... dalam hutan dan tangkap 6 keping ...

No comments:

Post a Comment